مشخصات قالپاق با کیفیت

قالپاق محصولی پلیمری که از مرغوبترین مواد پلاستیکی دارای تاییدیه خودروسازی  می باشد و توسط بروزترین و پیشرفته ترین دستگاهای تزریق و قالبهای حرفه ای تولید می شود .

مواد بکار رفته دراین محصولات قابلیت ضربه پذیری و انعطاف را دارا می باشد وهمچنین فرمول خاصی که در تولید این مواد پلیمری بکار گرفته شده است قابلیت رنگ پذیری آن را بطور چشمگیری افزایش داده است.

رنگ مورد استفاده بروی این محصولات از مرغوبترین و معتبرترین رنگ های موجود خودرویی می باشد که قابلیت چسبندگی آن فوق العاده بالا است و به هیچ عنوان رنگ پریدگی در محصول مشاهده نمی گردد.

دارای براقیت بالا وهمچنین ضد خش وبدون نفوذ آب و رطوبت می باشد.و به هیچ عنوان بعد از گذشت زمان از بین نمی رود و زرد نمی گردد.  

این نوع قالپاق ها رنگ نقره ای براق و درخشنده ای  دارند و به اصطلاح مواد نرم نامیده میشوند و رنگ پشت آن سفید است.

با توجه به تولید کننده ها درجه کیفیت ها متفاوت است . از جمله درجه درخشنده گی و اکلیل روی آن ، خشک بودن و نرم بودن مواد استفاده شده که منجر به شکنندگی و یا انعطاف پذیری آن می شود.

در اکثر قالپاق های اسپرت از مواد خشک استفاده میکنند و هر تولیدکننده بنا به سلیقه خود آرم های مختلف و طرح های متفاوتی را قالب گیری می کند.انتخاب مواد خشک برای برخی قالپاق ها اجباری است مانند قالپاق های آبکاری شده .

بیشتر قالپاق های فابریک و شرکتی مواد نرم و پشت سفید هستند ولی قالپاق فابریک پشت طوسی یا مواد خشک نیز با قیمت های پایین تر موجود است.

ماشین اسپرت با توجه به تجربه نیم قرنی خود در بازار لوازم خودرو ، در تلاش است با  انتخاب کالای با کیفیت و قیمت مناسب تنوع بی نظیری از محصولات را گرد هم در اختیار شما عزیزان  قرار دهد.

نحوه تشخیص سایز رینگ خودرو

برای دانستن شماره یا سایز رینگ خودرو به اعدادی که روی لاستیک درج شده است دقت کنید.

به طور مثال برای خودرو پژو اعداد 14-65-185 بر روی لاستیک خودرو درج شده است.

به ترتیب از راست به چپ عدد 14 مربوط به شماره یا سایز رینگ می باشد، عدد 65 مربوط به فاق لاستیک و عدد 185 مربوط به پهنای لاستیک می شود.

بنابراین گزینه مناسب برای این خودرو ، در سایز 14 می باشد.

با خرید قالپاق ، رخ بهتری به خودرو خود بدهید .


انواع قالپاق فابریک


انواع قالپاق اسپرت


برای مشاهده محصولات بروز و جدید میتوانید ما را در  کانال تلگرام ماشین اسپرت” دنبال کنید.

کانال رسمی ماشین اسپرت